сряда, 4 февруари 2015 г.

Предимствата на рекламните материали

Намерих изключително полезна статия за това какви рекламни материали да изберем, за да позиционираме името на компанията си: http://www.novavizia.com/nai-vajnite-predimstva-na-razlichnite-reklamni-materiali/
В тази публикация, ще коментирам най-адекватните според мен причини да избираме дадени рекламни материали, според тази статия. 
Бих казала, че почти всяка по-голяма от 30 човека фирма, разпространява брандираните си химикалки почти навсякъде, където отиде. Е, причините са че химикалките са евтини, приложими са за всеки вид бизнес и логото винаги се вижда - "Една химикалка средно бива притежавана от 8 човека, а това говори само по себе си, че са отличен избор бранда да достигне до много хора на ниска цена."
Календарите - отново са евтини, позволяват творчество в дизайна, играят ролята на подарък и са приложими за почти всякакви бизнеси.
Чашите - разполагат с голяма площ, върху която може да се твори, могат да се ползват продължително време, а вече има и термо чаши, които променят цвета си според температурата на течността в тях.
Тениски - най-изтърканият рекламен материал, но въпреки това доста печеливш - "Възможността да се носят и след приключване на рекламната кампания осигурява дълготрайност на бранда". Обикновено носим такива рекламни тениски, когато спортуваме или се обличаме небрежно за разходка например, което прави възможно брандът да се забележи от хората около нас. Освен това площта за реклама върху тениската като рекламен материал е голяма.
И всички останали офис артикули като визитници, листчета, моливи и флашки, които фирмите брандират поради простата причина, че са винаги от полза за всеки офис.
А защо изобщо си разменяме подобни фирмени материали? Ами защото по този начин демонстрираме корпоративно величие.

Диляна Котева


 
 
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар