сряда, 4 февруари 2015 г.

Влиянието на думите в маркетинга - Жанет Найденова

"Казвайки верните неща с грешни думи е загуба на време и пари", казва маркетинг консултантът Жанет Найденова. В статията си, тя изброява ценни думи, с които можем да привлечем потребителите си и да предизвикаме "Call to Action". Думите са не само средство да изразим себе си, но и начин да повлияем психологически на този срещу нас, "да го мотивираме да мисли точните неща". Тъй като в момента поддържам фирмена страница във Facebook, списъкът на Жанет от думи предизвикващи Like и Share, биха ми били от голяма полза. Вижте ги и Вие: вдъхновявай се, забавлявай се, отстъпка, вземи, игра, сподели, харесай, спечели, победител. 
Смятам, че Жанет е уцелила наистина въздействащи за потребителя думи, които биха били от печеливши за всеки маркетолог. Съветвам Ви да прочетете статията й, както и да следите блога й: http://jnnmarketing.blogspot.com/2014/04/guerrilla-marketing_30.html

Диляна Котева

Няма коментари:

Публикуване на коментар