сряда, 10 юни 2015 г.

Guinness - Made of more

През 2014 година, на рекламния фестивал Clio Awards, Guinness спечели наградата "Рекламодател на годината"! Рекламите, които този уникален бранд пусна бяха няколко, като всички завършваха със слогана "Made of more". В някои от тях, този слоган имаше и продължение: "The choices we make reveal the true nature of our character". 
Повече от 250 години, Guinness е марка, която вярва в добротата, лоялността и истинската съпричастност между хората. С всяка една своя реклама, марката разкрива пред зрителите тези качества у хората, като разказва истории от ежедневието. В тази статия, ще Ви покажа 3 от рекламите на Guinness, които ме впечатлиха и докоснаха най-много:

https://www.youtube.com/watch?v=0Vxjh6KJi8E

Отдаденост, лоялност и приятелство - трите човешки качества, които тази реклама разкрива. Впечатли ме, защото в началото си помислих "Колко жалко, за хората които са в това положение, но виж как продължават живота си!" Но след няколко секунди, когато всички развързаха коланите около краката си и се изправиха без един човек, просто настръхнах. Всички заедно излязоха от залата и отидоха на по бира, както правят истинските приятели. Те играха със своя приятел като равни, за да го накарат да не се чувства различен. Това е една обикновена история, която разкрива необикновена доброта, характер и съпричастност!

https://www.youtube.com/watch?v=WpE9Xk0d5Qg

Втората реклама, която ме впечатли е за две сестри, които са олимпийски състезатели. Рекламното видео е дълго една минута, като през цялото време се показва само едно изображение, но думите, които се сменят отдолу ме държаха в постоянно напрежение. През по-голямата част от рекламата, думите се повтаряха и все очаквах да се промени нещо, но тази промяна дойде в точния момент под точната музика. Рекламата разкрива истинската съпричастност на двете сестри една към друга в борбата им към успеха. Знаем, че за всеки състезател, нечуваните постижения са крайната цел, а тези сестри си подават възможностите една на друга, сякаш това е игра на шансове.

https://www.youtube.com/watch?v=rx0MRawkrj4 

Последната реклама показва как една дама, която работи на бара, всяка вечер сервира една чаша бира на една определена празна маса. Всички в околността, които посещават този бар знаят, че тази бира е предназначена за един от хората, които работят в армията и които защитават народа. В бара се случват различни неща, но тази маса винаги се заобикаля. Една вечер обаче, докато всички си пият бира и си говорят, влиза един военен мъж, който поглежда към масата с бирата, знаейки че тя е за него и вдига тост към дамата на бара, в знак на благодарност. Благодарност, че въпреки че отсъства, той винаги е в мислите на хората! Отново съпричастност, доброта и лоялност в хората!

Guinness вярва, че всекидневните избори които правим, разкриват истинската природа на нашия характер. Това е и слогана на тазгодишната кампания, това е и значението на "Made of more".

Рекламната агенция, виновник за реализирането на тази кампания е BBDO.

Диляна Котева

Няма коментари:

Публикуване на коментар