Повече от 250 години, Guinness е марка, която вярва в добротата, лоялността и истинската съпричастност между хората. С всяка една своя реклама, марката разкрива пред зрителите тези качества у хората, като разказва истории от ежедневието. В тази статия, ще Ви покажа 3 от рекламите на Guinness, които ме впечатлиха и докоснаха най-много:
Отдаденост, лоялност и приятелство - трите човешки качества, които тази реклама разкрива. Впечатли ме, защото в началото си помислих "Колко жалко, за хората които са в това положение, но виж как продължават живота си!" Но след няколко секунди, когато всички развързаха коланите около краката си и се изправиха без един човек, просто настръхнах. Всички заедно излязоха от залата и отидоха на по бира, както правят истинските приятели. Те играха със своя приятел като равни, за да го накарат да не се чувства различен. Това е една обикновена история, която разкрива необикновена доброта, характер и съпричастност!
https://www.youtube.com/watch?v=WpE9Xk0d5Qg
Втората реклама, която ме впечатли е за две сестри, които са олимпийски състезатели. Рекламното видео е дълго една минута, като през цялото време се показва само едно изображение, но думите, които се сменят отдолу ме държаха в постоянно напрежение. През по-голямата част от рекламата, думите се повтаряха и все очаквах да се промени нещо, но тази промяна дойде в точния момент под точната музика. Рекламата разкрива истинската съпричастност на двете сестри една към друга в борбата им към успеха. Знаем, че за всеки състезател, нечуваните постижения са крайната цел, а тези сестри си подават възможностите една на друга, сякаш това е игра на шансове.
https://www.youtube.com/watch?v=rx0MRawkrj4
Последната реклама показва как една дама, която работи на бара, всяка вечер сервира една чаша бира на една определена празна маса. Всички в околността, които посещават този бар знаят, че тази бира е предназначена за един от хората, които работят в армията и които защитават народа. В бара се случват различни неща, но тази маса винаги се заобикаля. Една вечер обаче, докато всички си пият бира и си говорят, влиза един военен мъж, който поглежда към масата с бирата, знаейки че тя е за него и вдига тост към дамата на бара, в знак на благодарност. Благодарност, че въпреки че отсъства, той винаги е в мислите на хората! Отново съпричастност, доброта и лоялност в хората!
Guinness вярва, че всекидневните избори които правим, разкриват истинската природа на нашия характер. Това е и слогана на тазгодишната кампания, това е и значението на "Made of more".
Рекламната агенция, виновник за реализирането на тази кампания е BBDO.
Диляна Котева
(източници: http://www.clioawards.com/awards/of-the-year/)
Няма коментари:
Публикуване на коментар