петък, 12 юни 2015 г.

Значи имаш идея?!


Най-готината реклама, която гледах наскоро - "Let it fly" на американската авиокомпания Virgin Atlantic. https://www.youtube.com/watch?v=s87zEz4Ybho 


Рекламното видео е тип филм, действието се развива бързо - в рамките на една минута, а кадрите са доста. Рекламата е мотивираща особено за хората, които постоянно раждат идеи. Едновременно с това те подтиква да действаш - от кадрите с химикалка в ръка, до хващането на самолета и пристигането на срещата. Прехвърля те от едно място на друго, като ти показва и двете страни на представата за пътя на една идея до осъществяването й. 

А ето ги и тях:
1. Написваш идеята върху обикновен лист хартия или написваш цяла енциклопедия "Game Changing Business Platform".
2. Хващаш евтин самолет с азиатци или хващаш Virgin Atlantic.
3. Вкарваш се във вид, наспиваш се и си правиш прическа, а след това отиваш на среща с тигрите или с надменни директори, които те смятат за загубеняк.
 4. Отиваш на по-голяма среща, където те слушат десетки световни бизнес лидери, които се чудят какъв е този клоун или 4 минути по-късно, цялата зала ти ръкопляска и хвърля листа във възторг от твоята гениалност! 
Накрая всички искат да ти вземат идеята и целият град вече знае за нея.

Забелязах, че сред бизнес лидерите, жените са не по-малко на брой от мъжете - на бизнес срещата с тигрите и дори накрая, когато най-богатите  бизнесмени с присвити очи се втурват към героя с идеята. В последните 10 секунди, слогана обяснява сценария: "Life doesn't come to you, so go to it and let it fly".

Диляна Котева

Няма коментари:

Публикуване на коментар